Lakberendezésvilág

A) Regisztráció, rendelés menete

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat a szolgáltató kérelemére törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

Megrendelő a regisztrációt követően bejelentkezik a Webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Megrendelő az adott szabad szavas keresőt használva (a termék márkáját, cikkszámát megadva) vagy a menüben a termékek, galéria vagy márkák közül kiválasztja a keresett terméket.

Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja és bizonyos termékek esetén szín vagy méretét is amennyiben választható.

Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott terméket, termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a “kosár” linkre kattintva.

Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a megfelelő terméket, termékeket és kosárba helyezi azt. Ha nem szeretne további terméket vásárolni a “kosár” linkre kattintva, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A “törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát tételenként. Amennyiben szeretné a mennyiséget módosítani írja be a megfelelő mennyiséget a mennyiség oszlopba és kattintson a „Kosár Frissítése” gombra, mely után frissül a kosár tartalma. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan kattintson a „Tovább a Pénztárhoz” gombra.

Megrendelő megadja a számlázási adatokat és a szállítási címet, majd a fizetési módot kiválasztja, melynek típusai a következők: Bankkártyás fizetés Barionnal, PayPal, Közvetlen banki átutalással.

B) Szerződés nyelve, iktatás, hozzáférhetőség

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

ÁSZF letölthető a következő linken: www.lakberendezesvilag.hu/aszf.pdf vagy online megtekinthető www.lakberendezesvilag.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ oldalon.

C) Megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása H-P: 10.00-17.00 történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő az adott termék gyári lekérdezése alapján történik. A gyár visszaigazolása függvényében küldjük a visszaigazolást a szállítási határidőről. Ezek határideje az adott termék gyártójaként változhat, ezért különböző szállítási határidővel lehet számolni. Amennyiben a termék megérkezett szolgáltatóhoz, fennmaradó végösszeg esetén a megrendelt termék, termékek az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül átadásra a futárszolgálatnak, 1-2 munkanapon belül. A Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjáról mindig megállapodnak a gyár visszaigazolása függvényében. A szolgáltatóhoz megérkezett termék, termékek beérkezéséről köteles a megrendelőt értesíteni és a szállítással kapcsolatban egyeztetni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.

Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Az e-számlát email-en keresztül küldjük ki a megadott email címre, amennyiben nem e-számlát szeretne postán levélben küldjük ki az Ön részére a megadott számlázási vagy szállítási címre. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

Az adatok megadását követően Megrendelő a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. E-mailen jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát vagy beírhatja a megjegyzésbe is.

Megrendelő email -ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított két munkanapon belül megrendelőhöz nem érkezik meg, megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

D) Adatbeviteli hibák

Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.